onsdag den 22. august 2007

Kalender

Så har jeg lavet en ny kalender til at holde styr på aftaler/mærkedage m.m

Her er kalenderen lukket.



Når den er lukket måler den 28x21 cm den er lavet af basicgrey karton beklædt med russtic red papir og der er chipboards fra orion design.

Når kalenderen er åben er der mulighed for også at opbevare papir/ biograf billetter eller andet der skal bruges i månedens løb.






Der kan indsættes op til 4 måneder bag hinanden så hvis der er aftaler længere frem kan de også skrives i.

Filefolderen er en jeg har fra en swap, den er lavet af LHN som hermed skal have en tak.

Åben måler den 57x21 cm










4 kommentarer:

Rikke sagde ...

super ide og rigtig flot det du har lavet, det kunne jeg egentlig godt tænke mig at prøve også, mig der er så dårlig til at huske mærke dage osv

Susanne sagde ...

Ja det gør det i hvertfald mere overskuligt for mig med en månedskalender og så var det jo en del sjovere at lave den selv.

Anne Thormose sagde ...

Det var dog en rigtig lækker kalender, du har fået lavet. Glæder mig til at se nærmere på den en dag.

Charlotte Ravn sagde ...

Super flot kalender Susanne!