tirsdag den 25. september 2007

Æske

Min datter spurgte om jeg ikke kunne bruge en æske, som hun havde fået med nogle flødeboller i og jooh det kunne jeg vel.

Jeg skilte æsken af og lavede mig en skabelon og startede så.
Æskens mål er 18,5x11x11 og papir er classic collections small grey & black dots samt classic collections Leaf-pattern & Black fra Karen Marie klip og papir.
(som i øvrigt kommer til convention)

Det var så hyggeligt at jeg har besluttet at lave 24 og så skal hun have sine kalendergaver i dem.




























6 kommentarer:

Anne Thormose sagde ...

Ej, hvor er det bare en sød æske. Håber du har gemt skabelonen, for sådan nogle kunne jeg helt sikker også godt tænke mig at lave et par stykker af. ;o)

Anne Thormose sagde ...

- godt du har sådan en "scrap-kvik"-datter. ;o)

Olivia sagde ...

Sikke en sød æske og en kanon idé til julekalender!!!

Betina Olesen sagde ...

ajjj...hvor sjovt, og godt fundet på. ja det er utroligt hvad der ligger lige for næsen af os nogen gange.

Flot flot æske...

Hyge fra Betina

Kirsten Gro sagde ...

Genialt! Der kan vel også være nogle gode store pakker i :-)

Annette sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.