fredag den 18. januar 2008

Udfordringer :-)

Ja, så kom Iben ( Multiscrap) med udfordring nr. 2,
jeg skal lige have fremkaldt billedet og så "tror" jeg at ideen er klar til at blive lavet, det bliver dog nok først på Onsdag.
Jeg skal jo være sammen med scrappigerne på søndag og der kan jeg jo ikke lave den "HEMMELIGT".
Nå men piger I kan også godt regne med at jeg har løst vores lille udfordring i gruppen "JUBII",
Jeg ligger den ind her på siden Søndag, hvis I andre gerne vil se den.

God Weekend til jer alle.

2 kommentarer:

Olivia sagde ...

thi hi hi hi...jeg har også lavet vores lille opgave ...hi hi...sådan da....ja du må vente i spænding til imorgen...glæder mig

Kirsten Gro sagde ...

Pokker ta´ jer! Jeg har slet ikke fundet på noget - endnu. Nu går jeg snart i panik, for jeg har ikke lyst til at blive mobbet.