mandag den 26. januar 2009

Awards

Jeg har modtaget en Awards af troll13
Tusind tak for den og din kommentar der fulgte med.
"Det er altid dejligt at komme og besøge din blog, jeg har derfor valgt at give dig en Award"


Samtidigt har jeg også modtaget en udfordring af troll13
Den lyder således:
Gå til foto/mapper.
Ta ut den 6. mappen og deretter det 6. bildet i denne mappen.
Sett bildet på bloggen og skriv noe om dette bildet.
Inviter 6 nye til å bli med på denne utfordringen.
Link til dem, og la dem vite at de er utfordret.

Det blev så dette billede, som er fra August, hvor Pers Søster og svorger er på Weekend her over og vi er på rundvisning på Brandts kunstmuseum.
Dejlig lige at blive mindet om en hyggelig weekend.

Jeg sender udfordringen Award + udfordring videre til:
Charlie
AnneThormose
Pernille
GåsensMormor
KirstenGro
God fornøjelse til jer

1 kommentar:

Karin sagde ...

1000 tak for Awarden Susanne :-) Jeg har taget udfordringen op og det var jo lidt sjovt at se hvad der dukkede op ;-)