søndag den 6. juni 2010

Søndag



Vi har i dag brugt eftermiddag med børnebørnene på Stige ø ved Odense fjord, her der der
lavet et dejligt område på den tidligere losseplads, med helårs kælkebakke, bålpladser, mountainbikebane m.m. Det var rigtig hyggeligt, vi havde taget eftermiddagskaffen med og
fik leget lidt med vand og spillet stangtennis.
Her til aften har jeg lavet et på æskekort mere nu med et stykke transperant i hullet.
Ja du ser rigtigt, det ene blev til mit første julekort i år :)


Fortsat god søndag

2 kommentarer:

troll13 sagde ...

De er bare rigtig søde, de æskekort du har lavet :o))

Anne Thormose sagde ...

Jamen, du er jo ikke til at stoppe. ;o) Det ser rigtig godt ud med det mønstrede papir omkring "hullet".

Stigeø - ja, det var dér, jeg ville have været hen i går, men glemte alt om det. Har ellers programmet liggende. Solvognen fik mig til at glemme alt om at bevæge mig udenfor haven. ;o)