fredag den 9. maj 2008

Lidt nyt herfra

Jeg har i den sidste tid ud over at nyde det dejlige vejr, lavet lidt forskelligt med srcap som overskrift, scrapposer til værtindegaver og post it note holder er noget af det.
Her på billedet er nogle eksempler på det.
Ideerne er hentet på forskellige blogs.


Min udfordring til de andre (Kirsten Gro, Anne, Pernille og Yvonne) var jo " lav en værtindegave med brug af crop a dile", så derfor er den ene med hænk af snor :)

Jeg har også laver nogle kort med stempelmotiver og opgave 8 til Scrap Queen 2008 er også afsendt. Det vil jeg ligge billeder ind af senere.


I må have en dejlig pinse allesammen og tak fordi I kikkede forbi

4 kommentarer:

Betina Olesen sagde ...

Ajjjj...... hvor sjovt.... jeg sidder lige og læser dit indlæg på bloglines, da der tikker en kommentar ind fra dig.....LOL...

Skønne ting du har lavet, men er virkelig facineret af dine "Post-it holdere"..... men skal lige høre..... du er vel nødt til at løfte clipsen af hver gang du skal have en side?????

God pinse
Betina

Susanne sagde ...

Hej Betina
Ja med post it er jeg nød til at løfte clipsen, men jeg har lavet nogen med en lille blok med sider til afrivning og der skal jeg ikke have clipsen af hver gang.
Kh susanne

Charlotte Ravn sagde ...

Sikke mange skønne ting du har lavet! I er rigtig gode til, at udfordre hinanden i jeres lille scrapklub! God pinse!

Dorit sagde ...

Søde ting Du/I har lavet... Faktisk en sjov idé med at skiftes til at komme med udfordringer !