søndag den 18. maj 2008

Scrap Queen 2008

Så er den 8 udfordring til Scrap Queen 2008 lavet og afstemningen er overstået, så nu vil jeg ligge mit bidrag ind på bloggen.

Jeg synes det har været spændende at skulle holde mig til mit ynglings- billede/farve/citat. Jeg havde svært ved at vælge mit ynglingsbillede, men da jeg i stakken, så nåede til det billede af min mor, var jeg ikke i tvivl.

Jeg er virkelig blevet glad for dette Lo,og så betyder det jo ikke så meget, at man ikke vinder.

Det er rigtig sjovt at være med i de udfordringer, så hvis du har meldt dig til, men ikke lavet noget endnu, så er det bare om at komme igang.

6 kommentarer:

Pia sagde ...

Det er et super flot lo du har lavet, ser godt ud med cirklen og et skønt billede, jeg synes også flere skulle deltage, det er sjovt at blive udfordret på noget som man måske ikke selv var gået igang med

Betina Olesen sagde ...

Super flot løsning på opgaven fra SQ.... kan især rigtig godt lide cirklen, og at du så ærer den gennem med foto og bånd...
synes også at det var en rigtig god udfordring denne gang... Så jeg hænger også på den næste..

Hygge fra Betina

Dorit sagde ...

Waaauw Susanne, det er virkelig et flot LO du har fået strikket sammen, og blå er jo også min farve. Super gennemført LO med fine detaljer.

troll13 sagde ...

Wow det er super flot, jeg er vild med dine farver og opsætning. Rigtig dejligt billede af din mor.

Trine Emdal sagde ...

super flot Lo det ser rigtig godt ud
tusinde tk for din komentar på min blog

Trine

Karina Beck sagde ...

Rigtig flot Lo du har lavet. Flot med cirklen og skønt billed.