onsdag den 18. juni 2008

Jeg er blevet tagged af Kirsten Gro

Hvad lavede du for 10 år siden
Jeg arbejde som souschef i en daginstitution, boede i Næsby og nød livet.

5 ting på TO-DO-listen i dag
På arbejde,
Have forberedt mig til Kirsten og Annes cybercrop
(jeg har aldrig prøvet et cypercrop før)
Lavet lidt mere på mit "minder 2008" album
Have sendt min stemme vedr. vores overenskomst
Forberedt min fødselsdag.

Snacks jeg kan lide
Dark Chokolade - Jordbær og Markronsnitter

Ting jeg ville gøre hvis jeg var milliardær
Købe en NY landrover til min mand - MASSER AF SCRAP og et par gode ferier med børn og børnebørn var vel heller ikke af vejen.

Steder jeg har boet:
Jeg startede med at bo skibhuskvarteret i odense, så Næsby , så skibhuskvarteret tilbage til Næsby og nu i hjertet af Odense. Fynboer bliver hvor de er:)

Jeg sender spørgsmålene videre til MULTISCRAP , som udfordre vores kreativitet - Lisette fordi hun trods ekstra arbejde både skriver på engelsk og dansk på sin blog - Troll13 fordi hun er en flittig og dygtig scrapper

Ingen kommentarer: