tirsdag den 24. juni 2008

Weekendens Cypercrops på Scrapsisters.dk

Så er en hyggelig Weekend med fødselsdag, scrap og hygge overstået.
Jeg fik lavet 5 af opgaverne, det synes jeg da var ok, det er jo mit første cypercrops.
Det var nogle spændende udfordringer og jeg benyttede lejligheden til at få lavet et par LO til mit album med Berlin.
Buerne på de 2 LO er håndskåret og der er 44 nitter i det ene, så selv om de ser enkle ud har de taget en del tid at lave





Ja og så fik jeg lavet det første julekort:)

5 kommentarer:

Betina Olesen sagde ...

Ja, til det er dit første cybercrop, så har du da hængt godt ved....5 opgaver er da super...

Skønne LO's med mange detaljer....lol.... jeg ledte længe efter de buer du referer til, indtil det gik op for mig at det var de "Scallopede" kanter du talte om....lol... Gulp...det er godt nok mange nitter du har sat i...

Hygge fra Betina

Pia sagde ...

Det er sørme godt klaret at kunne løse 5 opgaver når det er første gang du deltager, flotte bidrag med fine detaljer

Charlotte Ravn sagde ...

Super flotte bidrag du fik lavet!

Karina Beck sagde ...

Hold da op hvor nåede du meget. Flotte er de allesammen.

Kirsten Gro sagde ...

Godt gået med så mange ting! De gavlmalerier er jeg vild med.