mandag den 8. oktober 2007

Convention

Det var en dejlig dag på scrapconvention, det var godt arrangeret igen, af Heidi + øvrige hjælpere.

Her er mit navneskilt jeg lavede fredag aften.























Jeg var på kursus i lav selv pynt - Morgenmadsalbum - og Charlotte (SussiQ ) viste os lidt omkring stempeleknik og farvelægning af motivet da Gurli var syg.
Det var nogle rigtig gode kurser, jeg fik lært noget nyt igen - dejligt.
Her kan i se lidt af det jeg fik lavet dernede.


Æske nr. 6










samt album lavet af morgenmadspakke.



































3 kommentarer:

Anne Thormose sagde ...

Ja, du var rigtig flittig på Convention i år. Jeg er stadig lige vild med din flødebolleæske, og glæder mig til at komme i gang med en produktion. ;o)

Kirsten Gro sagde ...

:-) Kan godt li at du har skrevet "Æske nr. 6" Så har du da kun 18 igen. Flotte er de!

Betina Olesen sagde ...

Hejsa

Tak for din søde fødselsdagshilsen på min blog.

Og du kæmper stadig med dine æsker, men godt ser de altså ud ;-) Håber virkelig at det lykkedes for dig.

Også et flot navneskilt du har fået kreeret.

Hygge fra Betina