mandag den 22. oktober 2007

Ja hvad går tiden så med

I øjeblikket går tiden med at få lavet ALLE æskerne til kalendergaverne.
Men med 96 kalendergaver til børn og børnebørn -bliver det ikke alle 24 til hver der kommer i så fin indpakning.
Jeg har i dag også lige fået lavet en kalender for 2008 pyntet kunst til min mand som kalendergave og en adresse/email bog til den ene af mine døtre.
Jeg kan jo af gode grunde ikke vise jer dem, for hvem ved;
måske kikker de her på siden hihi. /Men tager billeder så de kan ligges ind senere.
Jeg mangler stadig en del, men jeg får da lavet lidt hver dag, så mon ikke jeg når det.

2 kommentarer:

Betina Olesen sagde ...

Hold da op det var mange pakker...ja jeg syntes at 48 stk. i mange mange år.....var mange ;-) Holdda op hvor jeg nød at de hellere ville have lidt større pakker og så nøjes med advendtesgaver.....pyhaaaaa

Ja, det hotelscrap, er med kaffe og kage hele dagen, og til aften pizza og en enkelt sodavand...så det er billigt.....og der var mange gaveudtrækninger...vi va 40 stk, tror at der var 20 der fik en gave...

Hygge fra Betina

Gurli Laursen sagde ...

Hvor er det imponerende med alle de pakker! Jeg plejer at snyde og lade nissen komme om natten med en ting til sokken, der ikke er pakket ind - og så kun indpakkede gaver til den store, der ikke bor hjemme. Orv, jeg ville ellers gerne se den kalender ;)