onsdag den 24. oktober 2007

Tur i Søsterne Grenes

I går var vi til et dejligt arrangement med mad og vin sammen med et sæt venner.
Det var en rigig hyggelig aften med masser af god mad og vin, så det var dejligt at jeg havde fri
i dag.
Det eneste jeg så har fået lavet er lidt oprydning og en lille tur i søsterne Grenes og se hvad jeg fandt.

Det er svært at se de små stempler og priser men æsken med de 4 julestempler kostede 15,96 de 3 trykstempler med sværte kostede 2,98 stk, scrapbooking stickers kostede 5,55 stk.

Tænkte mig at det kunne være et supplement til pynt på til og fra tags.

3 kommentarer:

Kirsten Gro sagde ...

Det var da et godt køb, sådan dagen derpå :-)

Dorit sagde ...

Øjj, hvor jeg glæder mig til at få pakke fra dig, Susanne !!
Det er mange år siden, jeg sidst har været hos Søstrene Grene, men jeg skal nok snart til Odense, så er der jo en mulighed. Her i Svendborg er der kun Tiger.

Ragna sagde ...

Sikke nogle lækre fund. Tror da vist jeg snart må tage togturen til den nærmeste søstrene Grene. Har set flere fund derfra på diversen blogs:-)