søndag den 6. juli 2008

Nyt header og lidt kort

Inspireret af en del andre har fået ny header - og at jeg fik kasseret min ved en fejl, for et stykke tid siden, har jeg nu lavet en ny.
Det var nu også ved at være tiden, så det var nu meget godt.

Siden sidst har jeg ikke fået lavet så meget andet end 1 Lo fra berlin.
Det er ikke lagt ind da der er andre på billederne og jeg derfor ikke vil ligge det ind her.

Desuden har jeg lavet 20 kort, som jeg ligger et par eksempler ind af.
Jeg har også fået lavet mit minder 2008 album, det er meningen aft der i det skal sidde et kort i hver måned som så skal være det der har fyldt mest/bedste oplevelse.


Dette er et af kortene som ligger i albummet, der er også billeder eller tekst bagpå.
Der er på bagsiden af kortet også billeder eller tekst.

4 kommentarer:

Pia sagde ...

Hvor er det søde kort, de fødder er bare så nuttede

Betina Olesen sagde ...

Det er bare en flot header du har fået lavet, og så fik jeg lige skubbet til min dårlige samvittighed... ;-)

Hvor er det bare en rigtig rigtig god ide med det album... det tvinger jo også en til at finde det positive frem i hverdagen ... super ide...

Hygge fra Betina

Dorit sagde ...

God idé med mindealbummet, det kan gå i stedet for en dagbog, og man er så fri for at pinne alting ud i detaljer, men kan nøjes med de lidt store overskrifter...
Susanne, hvordan får man afstøbt et dæksel ?
Superflot header, ja jeg synes jo også min trængte til fornyelse !

Betina Olesen sagde ...

he he ..... tak for tilbuddet.... det skal jeg huske...og i lige måde, hvis i skulle være på disse kanter ;-)

Hygge fra Betina