onsdag den 9. juli 2008

Det skarpe øje

Det skarpe øje vil opdage at der nu er lavet en rettelse på mit header, jeg havde glemt et r i scrap ; ja sådan kan det gå når man har for travlt.

Min feriedag i dag er bl.a brugt på en 4 timers vandretur langs Odense å. Vejret var godt og der er en dejlig ro på stierne omkring åen. Vi gik i retning øst fra byen af . Vi kom forbi Ejby mølle og brandstationen. Vi havde taget en sandwich og kaffe med som vi nød undervejs.
Dejlig tur.

Resten af dagen har jeg brugt på at læste i den bog jeg er i gang med nemlig :
Dværgen fra normandiet.

Her er også lige et billede af et par kort jeg lavede i går.





2 kommentarer:

Anonym sagde ...
Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.
Pia sagde ...

Super søde, sommerlige kort. jeg kan godt li' det enkle look