mandag den 21. juli 2008

Ferie og digitalscrap

Så kom jeg i gang med digital scrapbooking.





Jeg har prøvet til rigtig mange gange men uden held.
Så det var en stor hjælp da jeg brugte den vidoe vejledning der ligger på http://www.scrapsisters.dk/index.shtml


Her kan i se det ene af mine forsøg som % billede og tekst er lavet som vist på videoen.
Det er "sommer på vej"

"Påsken 2008" er så et jeg selv har arbejdet med efterfølgende med et free kit "Little Dreamer design " fra Michelle Coleman

Så tusind tak for det til Scrapsisters og Lina Witzner, jeg vil nok bruge deres side meget mere end jeg ellers har gjort fremover. And to Michelle Coleman for this´great free kit.

En tak til jer som kikker forbi og ligger en kommentar.

6 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Fordi du er så kreativ, har jeg tildelt dig en Award. Kig forbi min blog.
Hilsen Karina

Trine Emdal sagde ...

ja jeg har også tildelt dig en award

Anne Thormose sagde ...

Super, at du er kommet i gang med det digitale.

Betina Olesen sagde ...

ajjjj... hvor sejt.... dertil er jeg endnu ikke kommet... så dyb respekt fra mig...

Hygge fra Betina

Betina Olesen sagde ...

ajjjj... hvor sejt.... dertil er jeg endnu ikke kommet... så dyb respekt fra mig...

Hygge fra Betina

Pia sagde ...

hvor er du god til det digi, det ser så flot ud , jeg er heller ikke nået til digi tror ikke jeg kan hitte ud af det