søndag den 22. februar 2009

Blogcandy hos Linda og et minialbum

På min rundtur på scrapbloggene, faldt jeg over denne blogcandy hos Linda fra Norge.
Hun laver nogle rigtig søde ting og hun er god til at tage billeder af detaljerne.
Tjek hendes blog.

Så vil jeg lige vise jeg forsiden til et minialbum til børnebørnene fra en forestilling med den flyvende kuffert i H.C. Andersens have. De viser hvert år i sommerperioden, små udpluk af hans mest kendte kendte figuerer. En rigtig godt sommeraktivitet i Odense kommune.
Har opdaget at billedet bliver udtydeligt når man forstørre det op, så jeg tager et nyt og ligger det ind senere
Rigtig god Søndag

4 kommentarer:

troll13 sagde ...

Det ser da super flot ud, også selvom det er lidt utydeligt ;o)
Jeg er vild med din ramme omkring billedet, lækkert farvevalg.

Gitte sagde ...

Lidt utydeligt, ja med utrolig flot lavet. Skøn farve, enig i at det ser godt ud med blomsterrammen på billedet.:)
Du må ha' en god søndag aften.

Dorit sagde ...

Lækkert med minialbum og sikken skøn farve du har valgt. Glæder mig til at se det lidt mere tydeligt.
Tak for i går, dejlig scrapdag ! Og vi ses snart igen.

Anita Thorsen sagde ...

Tusen takk for komentaren i bloggen min.
Så masse fint du har laget.

Ha en fin kveld :)