torsdag den 13. maj 2010

Ja så er det tiden igen

Efter ca 1 års pause, mon ikke jeg så kan få gang i min blog igen.
Når der har været stille på min blog så længe er det fordi jeg har brugt det sidste års tid på at komme godt igang med mit nye arbejde. Det er et dejligt job, med masser af spændende udfordringer
Men da det nu er ved at fungere, så jeg har lidt ekstra energi, er lysten til andet ved siden af ved at dukke op igen , så nu prøver jeg at komme igang med at få lavet bl.a noget scrap over de sidste ferier jeg har været på.

2 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Velkommen tilbage til blogverdenen ; )

Dorit sagde ...

Pokker som det arbejde skal tage al vores fritid ! Du har jo heldigvis jeres klub, så der er nogen til at holde dig i gang, hi-hi !
Men velkommen, vi glæder os til at se nogle rejse-LO'er !