lørdag den 22. maj 2010

Calender Girl og invitationer

Jeg har i aften genset Calender Girl, så den da den kom i biograferne og jeg synes stadig den er lige god :)
Men da jeg jo har set den før lykkedes det mig at få lavet 5 af invitationerne til min 50 års dag.
3 af dem er vist nedenfor
Jeg er ikke så god til serieproduktion, så de er lidt forskellige, men efter samme skabelon.

Inspirationen/ skabelon til kortene har jeg hentet hos Anne http://thormosescrap.blogspot.com/.

Selv om jeg ikke er god til at lave mange af det samme kort har jeg en farvorit :)
det første kort fra venstre.
Der er forskel i størrelsen, de 2 af den er 12x10 og det midterste er 10x10.

1 kommentar:

Anne Thormose sagde ...

Rigtig søde criss cross kort, du har fået lavet. Jeg havde helt glemt, at jeg faktisk har en stak liggende, som skal færdiggøres - mon det kan nås i Pinsen?! - sådan mellem sparling af badeværelseslofter, maling af loft i entre, opsætning af tapet i samme, brændesavning, havearbejde og ikke mindst hygge med familien?! ;o)