lørdag den 15. maj 2010

Så kom der lidt gang i mig..

Ja det er jo godt nok ik´.... de mest arvancerede kort og det er jo just heller ikke valentine dag sådan lige rundt om hjørnet,

Men jeg købte papiret på convention med tanke på at bruge det til kort og det var nu engang det jeg havde lyst til i dag

Jeg kan jo også bare vælge at bruge nogle af dem som en kærlighedserklæring til min mand og børn :)

Nå men det er nu godt at være igang med at få lavet lidt igen :)

Her er så de 9 kort har jeg fået lavet i dag

2 kommentarer:

Anne Thormose sagde ...

Dejligt at se, at du igen har overskud til at vise, hvad du får lavet.
Enkle, men skønne kort. ;o)

Gitte sagde ...

Dejligt at du har overskud til at komme tilbage på blogge. Super flotte kort du har lavet. :)
Forsat rigtig skøn søndag aften.