onsdag den 20. februar 2008

Nye indkøb

Jeg skulle en tur til Randers i dag, da min datter skulle til samtale deroppe.
Jeg havde selvfølgelig glemt at kikke på nettet, hvor scrapbutillen lå og da
jeg ikke havde så meget tid gik det jo nok også.
Men ihh hvor blev jeg glad, jeg havde ikke mere en lige gået små 300 meter
fra hvor jeg parkerede til jeg stod ved Anette`s papir og stil.
Så jeg nåede ikke at se mere af byen og min mand som var med lovede at til
Randers flyttede vi i hvert fald ikke :0)
Jeg købte nu ikke ret meget, men nøj hvor jeg fik kikket.

3 kommentarer:

Anne Thormose sagde ...

Imponerede, at du ikke købte mere. ;o) Glæder mig til at se, hvad du får lavet med det.

Conny sagde ...

Tak oplysningerne ang.butikken i Randers. Jeg vidste godt den lå der, men ikke at den solgte ting til scrapbooking (jeg er ynbegynder)Randers har før været min handelsby før jeg flytte til Viborg.

Dorit sagde ...

Anette Papirbutik er bare så lækker, faktisk fik jeg en julegave derfra af min datter, inden jeg vidste der var så'n en forretning. Siden har vi været på et lørdagskursus deroppe.
Hi-hi, nej det ville nok blive dyrt at flytte til Randers, det er jo et sted, man rigtig kan blive inspireret til både scrap og indkøb !