søndag den 24. februar 2008

Nyt stempel og nye kort

Da jeg i går var i rosenaardscenteret med min datter , var jeg lige inde og kikke i panduro,

De havde flere vare, hvor der stod udsalg 50% og så var der både -nypris, udsalgspris og så 50% skilt på varene, her skulle man jo så mene der var 50 % på udsalgsprisen, da udsalgsprisen ikke svarede til 50 % af ny pris, men men, sådan var det så ikke.
Det var udsalgsprisen man skulle betale .
Det var billigt alligevel, men hvor er det nogle gange træls med de der "snydeskilte" hvis der på skiltet havde stået er fratrukket prisen eller 50 % af førpris så havde det været ok.
Nå men anyway jeg købte et par stempler og her er så et eks på et fødselsdagskort.

2 kommentarer:

Dorit sagde ...

Ej, hvor bliver man bare sur i masken, når de sån snyder folk ! Man skal altid passe på de rabatskilte, sommetider er det nemlig bare "bondefangeri", ØV. Gad vide om det egentlig er lovligt i henhold til købeloven...
Nå, men godt du alligevel fik købt lidt på udsalg. Vi skal jo ellers til at spare sammen til den kommende Convention !

lam sagde ...

siken et flot kort ud har lavet. Kan godt forstå at du blev sur over skiltene. Sidst jeg var i min panduro var der dog 50% på de i forvejen 50 % og det var endda personalet, der gjorde mig opmærksom på det, fordi de var ved at ommærke det hele. Se det kalder jeg service.