mandag den 4. februar 2008

Scrap på friskolen i Gislev

I lørdags var jeg i Gislev for at lave scrap, i selskab med 22 andre "scrappe" tøser , så først en tak for hyggeligt samvær til dem og til Heidi også for det dejligt arrengement.
Jeg får ikke fabrikeret det helt store på sådan en dag.
Men jeg får inspiration, set hvad der rør sig inden for scrapverdenen lige nu og ja så snakket med dem som jeg ikke møder så tit.
Joh jeg fik da lavet lidt, jeg fik prøvet den nye zutter til album http://www.unikhobby.dk/ , den er jeg godt nok vild med.

Så jeg fik lavet et minialbum og malet nogle motiver til kort.

Et kort blev færdigt.

3 kommentarer:

Dorit sagde ...

Herligt at se noget scrap fra Paris, var der i 2005. Er det mon Montparnasse, der ligger i baggrunden ? Der skulle jeg dælme ikke op og ejheller i Eiffeltårnet eller Triumfbuen, pyha, har højdeskræk. Så hellere blive nede og sidde ved sit scrapbord !
Ja, det var en hyglig dag vi havde i Gislev, også det at vi ikke er flere end man kan få snakket med alle !

Kirsten Gro sagde ...

Du har da været flittig! Zutter = Kirsten meget snart :-) Så kan du jo bare komme.

Karin sagde ...

Hejsa, og selv tak for sidst :-) Ja, det er dejligt at mødes ind imellem, og godt vi har Heidi til at samle trådene. Jeg finder dagligt nye bloggere som kommenterer hos mig, og finder stille og roligt ud af hvem de forskellige er. ;-)Ses i Ryslinge til april.