søndag den 17. februar 2008

Æsker til påske

Jeg er nu i gang igen med at lave æsker.
Da jeg var ude ved Anne til scrapaften i Torsdags, fik jeg lavet nogle skabeloner til nogle æsker
som jeg nu er gået i gang med at lave klar til de små påskeoverraskelser til børn og familie og vennner.
Det er rigtig hyggeligt at lave og så kan de jo glæde andre.
Skabeloner til æskerne findes her http://www.splitcoaststampers.com:80/forums/showthread.php?t=317383 +
http://nicholeheady.typepad.com/capture_the_moment/2007/12/5.html
Ud over æsker har jeg siden sidst lavet valentine kort til Per, det fik han sammen med en bog (Guldkdkalven) som han havde ønsket sig.
Det kort må i vente med at se da det er med i en konkurrence :0)
Vi har vær gang vi mødes i scrapklubben valgt at have en udfordring, denne gang skulle der indgå mindst 50 cm bånd 5 knapper og 3 kroner.
De eneste kroner jeg havde var de 3 1 kr jeg har sat på med scrapperfloss, nok ikke det kønneste kort, men fantasien fejler da ikke noget vel? Der er så lige et bille af et af de andre kort jeg har lavet.


Tak til jer der kikker ind på siden trods min sløvhed og ikke mindst til jer der ligger en lille kommentar.

3 kommentarer:

Olivia sagde ...

Ejj hvor er de blevet gode de æsker. Jeg er personligt ret vil med den gable box!!

Majer sagde ...

De er rigtig fine de æsker. Måske jeg selv skulle prøve at lave en.

Genialt med de 3 kroner. Så er man sgu da løsningsorienteret :-)

Anja/M&M sagde ...

Sikke nogle skønne æsker du har lavet!
Ja - tit bliver de mest kreative ting til, når man liiige står og mangler dimsen og det er da en genial løsning du har fundet på :o)