torsdag den 11. december 2008

11 December

JuBII der har i dag været lidt energi til at få lavet lidt scrap, det til trods for at jeg har haft en lang arbejdsdag. :)
Så nu vil jeg vise jer resultatet.
Det ene er et kort som jeg har lært at lave af Anne på et kort -kursus. Tak for det Anne :)


Det andet er en Post it blok, som jeg har fra Karinas blog, hun har så henvist til http://hanglar.blogg.se/2008/december/adventskalender-lucka-5.html som har lagt skabelon ind. Tak til jer begge for inspiration og skabelon.

Tak fordi du kikkede forbi og fortsat god 11 december til dig.

6 kommentarer:

Margit sagde ...

Super flot kort. Rigtig julet.
Og den post-it-blok-idé er også alletiders.
God dag til dig.

Pia sagde ...

super flot kort og sød post-it-block

Karina Beck sagde ...

Ja selv tak da ; ) Flotte ting du har lavet.
Rigtig god weekend til dig.

Dorit sagde ...

Er lidt lun på den der pyntede post-it-blok, den skal jeg ha kigget nærmere på !
Hører du skal have julefrokost med de andre fra jeres klub, rigtig god aften, I skal nok få hygget jer og spist en masse dejlig mad og ikke mindst alle de pakker I skal have fordelt, hold da op en overflod !
Hernede skal der vist først være frokost i januar, for ingen har jo tid her før jul.

lam sagde ...

Sikken et flot kort, det kan ejg godt forstå du er glad for at have lært

Betina Olesen sagde ...

Et rigtig sødt julekort... men også en skide god ide med den post it blok.... hmmm... jeg kommer vist ikke til at kede mig i juleferien ;-)

Hygge fra Betina