mandag den 15. december 2008

15 December

Nå men siden sidst har vi jo fået holdt vores julefrokost i scrapklubben, det var bare så hyggeligt. Jeg vandt da også en del af pakkerne i vores pakkespil, dem vil jeg lige vise jer her.
Er det ikke bare super gode gaver:)
og jeg har fået lavet lidt flere af de små post it blokke.

Jeg håber at få lavet min egen adventsudfordring til scrapklubben i aften eller i morgen, så skal jeg nok få lagt den ind.
Kan I ha en rigtig god aften og tak for jeres kommentare :)

4 kommentarer:

Charlotte sagde ...

Sikke mange lænkre ting du har vundet. Tillykke med det :-)
De små post-it's bliver simpelthen så søde på denne måde. Det er en super god ide - tror jeg selv må prøve en dag. :-)

Betina Olesen sagde ...

mange lækre ting du har vundet der.... det er vist ikke helt tosset med sådan et pakkespil ;-)

hygge fra Betina

Margit sagde ...

Lækre sager der var i pakkerne... og flere søde blokke...
God dag til dig.

Karina Beck sagde ...

Lækre gaver, du har fået. Og nogle søde post it.
God jul til dig og din familie.
Mange scraphilsener
Karina