onsdag den 3. december 2008

3 december

Så er 3 december ved at være gået, jeg har været inde på paperfarm og få købt nogle blomster til en god pris idag :). Anne har 20 % på blomsterne bag dagens kalenderlåge.
Tænker næsten jeg kan finde min julegave bag hendes låger. Glæder mig til at se hvad der gemmer sig bag lågen i morgen.
Min kalendergave fra scrappigerne var mandag et clear stempel hjerte fra Kirsten og det idag fra Pernille var bl.a et skønt stykke papir sweet spring fra fancy. Tak til jer piger .
Ha ´en god aften

2 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Der er ikke noget så godt, som at shoppe ; )
God decemberaften til dig.

Charlie sagde ...

Er der nu også en julekalender hos Paperfarm - nej nu får jeg da snart kalenderstress =0) jeg fistrer rundt og kommenterer og kigger julekalendre pt - men HYGGELIGT er det jo.