søndag den 28. december 2008

Flere udfordringer færdige.

Idag er det lykkedes mig at få lavet lidt flere af julens scrapudfordringerne færdige,
Jeg har fået lavet udfordringen fra Anne, en æske te som skulle pyntes til en værtindegave, Kirstens udfordring som bestod af en masse knapper, tråd, et kobberhjerte og et stykke net.

Pernille´s udfordring hvor vi skulle bruge den første kalendergave på et kort, (jeg fik et clearstamp hjerte fra Kirsten den 1 dag)

Jeg mangler nu kun at lave Yvonne´s udfordring men det er et LO med 2 billeder fra nytår 2008 og lidt pynt , så det må lige vente et par dage:).

3 kommentarer:

Charlotte sagde ...

Hvor har du været kreativ - sikke meget du nåede at lave. Kortet med hjertet er blevet super godt!! :-)
Jeg glæder mig til jeg igen sådan for alvor kan sætte mig ned og scrappe.
Rigtigt godt nytår til dig også - og tak for besøgene + kommentarer på min blog.

Anne Thormose sagde ...

Flot klaret, Susanne. Jeg har stadig kun fået lavet din udfordring - håber på, at jeg når de andre. Men på den anden side, gør det jo ikke noget, hvis et par af os ikke når alle opgaverne = flere gaver til julens pakkespil. ;o)

Godt nytår til dig og din familie.

Trine Emdal sagde ...

Sikken nogle lækre ting du har fået lavet det ser rigitg godt ud.

Rigtig godt øg lykkebringene scrap nytår til dig og dine kære