torsdag den 4. december 2008

4 december

Lige på falderebet hvis jeg skal nå at skrive på bloggen idag men familien sad ved maskinen da jeg kom hjem fra min aften med scrappigerne.
Vi fejrede Pernille som lige har haft fødselsdag. Hyggeligt
Der blev malet lidt stempelmotiver og der blev arbejdet lidt med Quick kuts som Anne havde med.
Vi skulle til i dag have lavet tændstikæsken, udfordringen som jeg skrev den 2 december.
Men øv jeg klovn have glemt den hjemme, så det var betaling ved kasse 1 :) .
Nu vil jeg så ligge billedet af den ind så I kan se den

Jeg ligger så også billederne ind af de kalendergaver som jeg har fået af Pernille og Kirsten

Jeg har forresten også været på indkøb ved paperfarm til min julegave igen i dag, dejligt med gode tilbud.
Sov godt

4 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Rigtig flot æske.
Lækre ting du har fået. Er det papiret i sig selv der er delt ind på den måde? Ser straks ATC muligheder ; )

Susanne sagde ...

Hej Karina
Ja, det er papiret der er delt ind sådan

Mutte sagde ...

Det er en sød tændtiksæske du har lave, synd at du glemte den. Og nogle rigtig dejlige gaver.

Betina Olesen sagde ...

Hyggeligt at du også er med her i december....

Sød tændstikæske du har lavet, og lækre gaver du har fået...

hygge fra Betina