søndag den 7. december 2008

7 December

Ja så er 2 søndag i advent ved at være slut, jeg har brugt dagen til at hygge med familien.
Vi spiste brunch efter at have været ude og gå med hunden.
Så har vi været på julemarked og lige et smut i multiscrap. Her fik jeg lige hilst på nogen af jer, hyggeligt.
Her kommer der lige et billede af kalendergaven fra scrappigerne, det er en cider fra sverige, som jeg har fået fra Yvonne . Tusind tak for den.

På billedet har jeg også medtaget adventsudfordringen, som denne gang er fra Kirsten.
Alt hvad du ser på billedet, % flasken og anvisningen :) skal bruges, men må gerne ændre udseende og det må bruges til hvad jeg har lyst til også gerne sammen med mere pynt.
Når det er lavet skal jeg nok ligge et billede ind.
Glædelig 2 søndag i advent herfra.

4 kommentarer:

Mutte sagde ...

Glæder mig til at se hvad du får ud af udfordringen.

Karina Beck sagde ...

Det er da nogle gode gaver du har fået. Er spændt på hvad du får lavet...
Ny god uge til dig.

Margit sagde ...

Lækre gaver... bliver spændende at se hvad det "ender" med ! ;-)
God aften til dig

Charlie sagde ...

Fine gaver - jeg kender liiige et par damer jeg skal have med i en bytte kalendergaver ordning næste år.