mandag den 29. december 2008

Kalender 2009

I formiddags har jeg været på blogrundfart og her blev inspireret af Julie , som havde lavet en 2009 kalender.

Så her i eftermiddags prøvede jeg så at lave en prøvet at lave en kalender for 2009.

Der er et ½ år på hver side og her neden under kan du se den når den står.
Den blev ikke helt god, men jeg har nu valgt at ligge den ind her på bloggen alligevel og så må jeg prøve igen i morgen :) Øvelse gør mester siges der.
Glæder mig lidt til at prøve igen.
Jeg har hentet kalender månederne på printfree.kalender.2009

6 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Hvad blev ikke flot. Billederne? For kalenderen blev da rigtig flot.

Dorit sagde ...

TAK for inspirationen, kanon-idé !

troll13 sagde ...

Rigtig flot kalender du har lavet, super idé :o)

Trine Emdal sagde ...

super sød kalender du har fået lavet der Susanne

Rgigtg godt nytår til dig og famillien

Anne Thormose sagde ...

Sådan noget lignede har jeg faktisk også haft i tankerne, men der kom du først - rigtig sød kalender, du har fået lavet. Tager du den ikke med, næste gang vi mødes?

Eva (Fister) sagde ...

Flot kalender - og god ide :o)